دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ
پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام حافظه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام حافظه

دانلود آهنگ مهراب به نام حافظه ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای حافظه با صدای مهراب از شب صدا

Download Ahang Jadid Mehrab – Hafezeh

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام حافظه


متن آهنگ جدید مهراب به نام حافظه

نیستی این شبا
تنها چیزی که عذابم میده مرور خاطراته
سخته
میدونم سخته
حافظه ی قوی هم خودش یه نوع مجازاته

هزار چرخ دنیا واسه ما پنجره
تو خیره به چشماشی از پشت پنجره
رفتی
رفتنت باورم نمیشه
فکر کردی بغضم بشکنه چی میشه
یه روزی از همین روزا زیر این گنبد کبود
جدا کردن دو نفرو چشمای حسود
بغض گرفته این دلو نمیشه بخونم
معراج افتخار میدی داداش ؟
داغون تر نبود
دلم تنگه واسه شبای بیداری
منو فدا کردی هنوزم فدایی داری
مثلا تا میبینن که کارت توی پوستر
پخش میشه ولی واسه آقا دزده
دیگه مثلا نمیگم اینجا همه چی حتمیه
اصلا بذار دنیا هر جوری که میخواد باشه
معراج بهم میگه غصه نخور بازم بنویس
که دست نوشته هات عکس نوشته هاشه

حاج علی
اینو داشته باش

پاک کن حافظه هر چی ازش داری
پاک کن اگه مهرابو دوست داری
پاک کن همه ی خاطراتو پاک کن
تموم خاطرات این دردونه رو پاک کن
دیگه نمیخندم براش خنده هامو پاک کن
جای تیغای خودزنی رو دست منم پاک کن
بگو کی میده جواب این ضربه هارو
چقدر دعوا کردم با چشمم نبینه عکسارو
اصلا خنده هاشو پاک کن
گریه هاشو پاک کن
بغض هاشو پاک کن
اسم منم پاک کن
عشوه هاشو پاک کن
قهر هاشو پاک کن
دروغاش قشنگ بود
دروغاشو پاک کن
مرگ ِ مهراب
حافظه ی مادرمو پاک کن
گریه هاشو پاک کن
نفریاشو پاک کن
دیگه قاطی نمیکنم
غیرتی نمیشم
دیگه به هیشکی نمیگم
بی گریه نیمه شب

این روزا ناسازگاری میکرد با دلم
میگفت هر جور که شده باید از این خونه برم
فکر نمیکردم بیاد روزی که سیر بشه ازم
هنوزم دلم باهاته به همون روزا قسم
همیشه میگفتی که یه روز از اینجا میرم
اصلا نمیترسی از آه بی تاثیرم
اطرافیانت میگن  به رفتن عادت داری
دلیل تو هرچی که هست واسه من حرمت داری

یه تقویم و یه ساعد خیره میشن بدجور
یه ساله که رفتی حساب کردم هرجور
۳۶۵ تا شمع چیدم تو خونه
ولی چرا رو همشون لکه های خونه
خونه رو خون گرفته یه سالیه رفتی
نیستی کجایی پیش کی نشستی

دانلود آهنگ جدید مهراب و رضا شریفی به نام حافظه

با اینکه نمردی ولی من فاتحه تو خوندم
رفتی من همه عکساتو سوزوندم
باز این هوای بارونی منو خاطراتت
من پی تو و تو هم پی عشق و حالت
تو رفتی دیگه ساعت جلو نرفت
وقتی رفتی خونش  عشقت دیگه خونه نرفت
عزادارت بوده تو زدی و رقصیدی
گریه کردم آروم وقتی بلند میخندیدی
میگم فراموشت کنه ولی نمیتونه
تو الان خونشی ولی من الان هنوز بیرونم

اگه نمیتونی بمونی برو ازم دور باش
برو نه نمون واسه دلم عاشق مجبور باش
برو حس هیچی نی دیگه
هرجا داد زدنم خاطرات ریخت سرم ندیدی بد زدنم
برو دیگه مهم نیست کجا میری کجا میای
دیگه مهم نیست صبا میری شبا میای
دنبال چی میگشتی که پیدا نمیشه
ببین هرکدخدایی که خدا نمیشه
خیلی دوییدم این شبا که تنها نمونی
برو برگشتی بکن آره یوسف من تو با اونی
برو بگو مهراب میپاچونه دنیاشو رد میده
برو د بگو دست نزنه بهت اون بچه.ونی
برو واسه ما باکره بود حالا واسه اون بارداره
فهمیدم تو این دنیا فقط واسه ما خارداره
میخوان زمینم بزنن اما نمیتونن خدا به پشتم
برندارم این راهو گرگاشو من کشتم

همیشه میگفتی که یه روز از اینجا میرم
اصلا نمیترسی از آه بی تاثیرم
اطرافیانت میگن  به رفتن عادت داری
دلیل تو هرچی که هست واسه من حرمت داری

♫♫♫♫♫♫

بررسی آهنگ مهراب به نام حافظه

Reviewed by on

Rating: 4 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128


نوشته شده توسط شهرام شکوهی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ ، دانلود آهنگ جدید ، مرتضی پاشایی ، علی عبدالمالکی ، رضا صادقی ، محسن یگانه ، دانلود ، آهنگ ، اهنگ ایرانی جدید ، موزیک ایرانی ، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

دانلود موزیک ویدیو ابی جان جوانی

دانلود اهنگ جدید آمین

فول البوم محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید عماد

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن

مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تپش

دانلود آلبوم مرتضی پاشایی اسمش عشقه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی گلی جان

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض

دانلود آهنگ یاس بد شدم

دانلود آهنگ بد شدم یاس

اهنگ یاس بدشدم

اهنگ تصویری اجاق کور عماد قویدل

اهنگ اجاق کور عماد قوی دل

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

دانلود آهنگ احمد سعیدی خوش خیال

دانلود آهنگ هنوز یادمه تی ام بکس

دانلود آهنگ تی ام بکس هنوز یادمه

اهنگهای محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید پویا

دانلود آهنگ شانس ساسی مانکن

پیوندها

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام حافظه

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام حافظه

دانلود آهنگ مهراب به نام حافظه ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای حافظه با صدای مهراب از شب صدا

Download Ahang Jadid Mehrab – Hafezeh

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام حافظه


متن آهنگ جدید مهراب به نام حافظه

نیستی این شبا
تنها چیزی که عذابم میده مرور خاطراته
سخته
میدونم سخته
حافظه ی قوی هم خودش یه نوع مجازاته

هزار چرخ دنیا واسه ما پنجره
تو خیره به چشماشی از پشت پنجره
رفتی
رفتنت باورم نمیشه
فکر کردی بغضم بشکنه چی میشه
یه روزی از همین روزا زیر این گنبد کبود
جدا کردن دو نفرو چشمای حسود
بغض گرفته این دلو نمیشه بخونم
معراج افتخار میدی داداش ؟
داغون تر نبود
دلم تنگه واسه شبای بیداری
منو فدا کردی هنوزم فدایی داری
مثلا تا میبینن که کارت توی پوستر
پخش میشه ولی واسه آقا دزده
دیگه مثلا نمیگم اینجا همه چی حتمیه
اصلا بذار دنیا هر جوری که میخواد باشه
معراج بهم میگه غصه نخور بازم بنویس
که دست نوشته هات عکس نوشته هاشه

حاج علی
اینو داشته باش

پاک کن حافظه هر چی ازش داری
پاک کن اگه مهرابو دوست داری
پاک کن همه ی خاطراتو پاک کن
تموم خاطرات این دردونه رو پاک کن
دیگه نمیخندم براش خنده هامو پاک کن
جای تیغای خودزنی رو دست منم پاک کن
بگو کی میده جواب این ضربه هارو
چقدر دعوا کردم با چشمم نبینه عکسارو
اصلا خنده هاشو پاک کن
گریه هاشو پاک کن
بغض هاشو پاک کن
اسم منم پاک کن
عشوه هاشو پاک کن
قهر هاشو پاک کن
دروغاش قشنگ بود
دروغاشو پاک کن
مرگ ِ مهراب
حافظه ی مادرمو پاک کن
گریه هاشو پاک کن
نفریاشو پاک کن
دیگه قاطی نمیکنم
غیرتی نمیشم
دیگه به هیشکی نمیگم
بی گریه نیمه شب

این روزا ناسازگاری میکرد با دلم
میگفت هر جور که شده باید از این خونه برم
فکر نمیکردم بیاد روزی که سیر بشه ازم
هنوزم دلم باهاته به همون روزا قسم
همیشه میگفتی که یه روز از اینجا میرم
اصلا نمیترسی از آه بی تاثیرم
اطرافیانت میگن  به رفتن عادت داری
دلیل تو هرچی که هست واسه من حرمت داری

یه تقویم و یه ساعد خیره میشن بدجور
یه ساله که رفتی حساب کردم هرجور
۳۶۵ تا شمع چیدم تو خونه
ولی چرا رو همشون لکه های خونه
خونه رو خون گرفته یه سالیه رفتی
نیستی کجایی پیش کی نشستی

دانلود آهنگ جدید مهراب و رضا شریفی به نام حافظه

با اینکه نمردی ولی من فاتحه تو خوندم
رفتی من همه عکساتو سوزوندم
باز این هوای بارونی منو خاطراتت
من پی تو و تو هم پی عشق و حالت
تو رفتی دیگه ساعت جلو نرفت
وقتی رفتی خونش  عشقت دیگه خونه نرفت
عزادارت بوده تو زدی و رقصیدی
گریه کردم آروم وقتی بلند میخندیدی
میگم فراموشت کنه ولی نمیتونه
تو الان خونشی ولی من الان هنوز بیرونم

اگه نمیتونی بمونی برو ازم دور باش
برو نه نمون واسه دلم عاشق مجبور باش
برو حس هیچی نی دیگه
هرجا داد زدنم خاطرات ریخت سرم ندیدی بد زدنم
برو دیگه مهم نیست کجا میری کجا میای
دیگه مهم نیست صبا میری شبا میای
دنبال چی میگشتی که پیدا نمیشه
ببین هرکدخدایی که خدا نمیشه
خیلی دوییدم این شبا که تنها نمونی
برو برگشتی بکن آره یوسف من تو با اونی
برو بگو مهراب میپاچونه دنیاشو رد میده
برو د بگو دست نزنه بهت اون بچه.ونی
برو واسه ما باکره بود حالا واسه اون بارداره
فهمیدم تو این دنیا فقط واسه ما خارداره
میخوان زمینم بزنن اما نمیتونن خدا به پشتم
برندارم این راهو گرگاشو من کشتم

همیشه میگفتی که یه روز از اینجا میرم
اصلا نمیترسی از آه بی تاثیرم
اطرافیانت میگن  به رفتن عادت داری
دلیل تو هرچی که هست واسه من حرمت داری

♫♫♫♫♫♫

بررسی آهنگ مهراب به نام حافظه

Reviewed by on

Rating: 4 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴
شهرام شکوهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">