دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ
جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام حیف، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای حیف با صدای پویا بیاتی از شب صدا

ترانه : پویا بیاتی - آهنگ : پویا بیاتی - تنظیم : مجتبی لطفی - میکس و مستر : ایمان احمدزاده

Download Ahang Jadid Pouya Bayati - Heyf

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

حیف نشد آخرش چشم من تر نشه
حیف نشد دلخوشیم با تو پرپر نشه
حیف نخواستی نموندی
حیف ندیدی که از زندگی خالیم
حیف نبودی ببینی تو چه حالیم
حیف نبودی ندیدی
یادت نره گاهی زیر بارون
یاد منو چشمای خیسم باش
رفتی که از یادم بری اما
میشد فراموشت کنم ای کاش
یادت نره قرصای خوابت رو
وقتای خاموشیتو من حفظم
شاید نمیدونی خودت حتی
آهنگای گوشیتو من حفظم

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

حیف مدارا نکردی با دردای من
حیف نخواستی که باشی تو فردای من
حیف نخواستی نموندی
حیف سپردی منو دست دلواپسی
حیف چقدر بیقراری چقدر بی کسی
حیف نبودی ندیدی
یادت نره گاهی زیر بارون
یاد منو چشمای خیسم باش
رفتی که از یادم بری اما
میشد فراموشت کنم ای کاش
یادت نره قرصای خوابت رو
وقتای خاموشیتو من حفظم
شاید نمیدونی خودت حتی
آهنگای گوشیتو من حفظم

پویا بیاتی حیف

دانلود آهنگ های پویا بیاتی



نوشته شده توسط شهرام شکوهی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ ، دانلود آهنگ جدید ، مرتضی پاشایی ، علی عبدالمالکی ، رضا صادقی ، محسن یگانه ، دانلود ، آهنگ ، اهنگ ایرانی جدید ، موزیک ایرانی ، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

دانلود موزیک ویدیو ابی جان جوانی

دانلود اهنگ جدید آمین

فول البوم محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید عماد

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن

مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تپش

دانلود آلبوم مرتضی پاشایی اسمش عشقه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی گلی جان

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض

دانلود آهنگ یاس بد شدم

دانلود آهنگ بد شدم یاس

اهنگ یاس بدشدم

اهنگ تصویری اجاق کور عماد قویدل

اهنگ اجاق کور عماد قوی دل

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

دانلود آهنگ احمد سعیدی خوش خیال

دانلود آهنگ هنوز یادمه تی ام بکس

دانلود آهنگ تی ام بکس هنوز یادمه

اهنگهای محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید پویا

دانلود آهنگ شانس ساسی مانکن

پیوندها

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام حیف، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای حیف با صدای پویا بیاتی از شب صدا

ترانه : پویا بیاتی - آهنگ : پویا بیاتی - تنظیم : مجتبی لطفی - میکس و مستر : ایمان احمدزاده

Download Ahang Jadid Pouya Bayati - Heyf

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

حیف نشد آخرش چشم من تر نشه
حیف نشد دلخوشیم با تو پرپر نشه
حیف نخواستی نموندی
حیف ندیدی که از زندگی خالیم
حیف نبودی ببینی تو چه حالیم
حیف نبودی ندیدی
یادت نره گاهی زیر بارون
یاد منو چشمای خیسم باش
رفتی که از یادم بری اما
میشد فراموشت کنم ای کاش
یادت نره قرصای خوابت رو
وقتای خاموشیتو من حفظم
شاید نمیدونی خودت حتی
آهنگای گوشیتو من حفظم

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام حیف

حیف مدارا نکردی با دردای من
حیف نخواستی که باشی تو فردای من
حیف نخواستی نموندی
حیف سپردی منو دست دلواپسی
حیف چقدر بیقراری چقدر بی کسی
حیف نبودی ندیدی
یادت نره گاهی زیر بارون
یاد منو چشمای خیسم باش
رفتی که از یادم بری اما
میشد فراموشت کنم ای کاش
یادت نره قرصای خوابت رو
وقتای خاموشیتو من حفظم
شاید نمیدونی خودت حتی
آهنگای گوشیتو من حفظم

پویا بیاتی حیف

دانلود آهنگ های پویا بیاتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
شهرام شکوهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">