دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ
جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام کوزه، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای کوزه با صدای امیر تتلو از شب صدا

Download Ahang Jadid Amir Tataloo - Koozeh

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

این ضرب المثل آب در کوزه ما نمیدونم چی چی رو کی گفته

باید دستشو بوسید

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

من اینجام ته این کوزه

هی آب و میریزن از بالا پایین میسوزه

اینا گناهه دیروزه ، که داره لباستو به تنت میدوزه

میکنن یه بیکینی (Bikini) تنت

آخرش هم بغلو یه ویسکی میدنت به یه حیوون تر از خودت

اینجا وسطِ میدون تردده ، میگی میمون طرف پُره

بدون زندون فقط خوده

میزارن شمعو رو کیک تولدت

که بفهمی داره آب میشه حیفه فقط خودت

♪♫♪

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

اونوقت بعدش رفیقات میکنن سرتو توو همون کیک

عیبو میمالن سر رو روت عین ملخ دورت

میکنن تبلیغات پارتی پوکر

چا*الام نمیدونن لیدوکائین قاطی کوکه

همه مغزا بی حس ، همه * فس

اونوقت تازه میگن که مخامون آنتی شوکه

نمیدونن دیگه مغزم نمونده یه قوطی فلورایده

ویراژ رو مختن آخه فلو رایده

فلور چیه؟ یه تکنیک توو رپ

راید یعنی ویراژ رو مختن

بلکه پیدا کنی ملو فایده

آخه آدم بی فایده باس بخوره لایبره

جیمیه هر جایی وله ، ماست میخوره چایی بده

آدم بی معرفت صد رحمت به سگ

هر کس زد به من یه چک زد رفت سمت مرگ

آدم بی غیرت و باید بد زد رَنده کرد

آدم بی رگ ، انگل مملکت

آدم بی رگ ، انگل مملکت

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

اینجا تهرانه ، یعنی شهری که

هر چی هم باشه دیگه جای تو نی مرتیکه

دور وایسادی ، سوسمار بازی

یه سری جوجه هم هی میکنن حرف تیکه

مشتی ترک زمین ، باخته سه هیچ

بدون تتل این سبک و ساخته که هیچ

دیگه جا توو پارک واسه بکست خالی نی

همه فوتبالی شدن کسی بسکتبالی نی

دیگه جا توپاک همه منو میشناسن!

طرفدارا همه خفن و پیشتازن

هدف دارم اندازه پَر گلوت

لب تر کنم میان با قمه پهلوت

ولی من صلح و دوست دارم

یه باغچه گیاه و گل و سوسک با هم

گرگ و موش باشن و دو کروس با من

میسازیم جشن بزرگ و روز با غم

اینجا ایرانه حرفی نمونه تهش

همه پشتشن از امیر تا محمود لش

نبوده کشک قرمز که هیچی کم بوده فرش

ولی خبرمون میشه توو زمونه پخش

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

 

امیر تتلو کوزه

دانلود آهنگ های امیر تتلو



نوشته شده توسط شهرام شکوهی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ ، دانلود آهنگ جدید ، مرتضی پاشایی ، علی عبدالمالکی ، رضا صادقی ، محسن یگانه ، دانلود ، آهنگ ، اهنگ ایرانی جدید ، موزیک ایرانی ، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

دانلود موزیک ویدیو ابی جان جوانی

دانلود اهنگ جدید آمین

فول البوم محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید عماد

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن

مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تپش

دانلود آلبوم مرتضی پاشایی اسمش عشقه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی گلی جان

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض

دانلود آهنگ یاس بد شدم

دانلود آهنگ بد شدم یاس

اهنگ یاس بدشدم

اهنگ تصویری اجاق کور عماد قویدل

اهنگ اجاق کور عماد قوی دل

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

دانلود آهنگ احمد سعیدی خوش خیال

دانلود آهنگ هنوز یادمه تی ام بکس

دانلود آهنگ تی ام بکس هنوز یادمه

اهنگهای محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید پویا

دانلود آهنگ شانس ساسی مانکن

پیوندها

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام کوزه، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای کوزه با صدای امیر تتلو از شب صدا

Download Ahang Jadid Amir Tataloo - Koozeh

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

این ضرب المثل آب در کوزه ما نمیدونم چی چی رو کی گفته

باید دستشو بوسید

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

من اینجام ته این کوزه

هی آب و میریزن از بالا پایین میسوزه

اینا گناهه دیروزه ، که داره لباستو به تنت میدوزه

میکنن یه بیکینی (Bikini) تنت

آخرش هم بغلو یه ویسکی میدنت به یه حیوون تر از خودت

اینجا وسطِ میدون تردده ، میگی میمون طرف پُره

بدون زندون فقط خوده

میزارن شمعو رو کیک تولدت

که بفهمی داره آب میشه حیفه فقط خودت

♪♫♪

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کوزه

اونوقت بعدش رفیقات میکنن سرتو توو همون کیک

عیبو میمالن سر رو روت عین ملخ دورت

میکنن تبلیغات پارتی پوکر

چا*الام نمیدونن لیدوکائین قاطی کوکه

همه مغزا بی حس ، همه * فس

اونوقت تازه میگن که مخامون آنتی شوکه

نمیدونن دیگه مغزم نمونده یه قوطی فلورایده

ویراژ رو مختن آخه فلو رایده

فلور چیه؟ یه تکنیک توو رپ

راید یعنی ویراژ رو مختن

بلکه پیدا کنی ملو فایده

آخه آدم بی فایده باس بخوره لایبره

جیمیه هر جایی وله ، ماست میخوره چایی بده

آدم بی معرفت صد رحمت به سگ

هر کس زد به من یه چک زد رفت سمت مرگ

آدم بی غیرت و باید بد زد رَنده کرد

آدم بی رگ ، انگل مملکت

آدم بی رگ ، انگل مملکت

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

اینجا تهرانه ، یعنی شهری که

هر چی هم باشه دیگه جای تو نی مرتیکه

دور وایسادی ، سوسمار بازی

یه سری جوجه هم هی میکنن حرف تیکه

مشتی ترک زمین ، باخته سه هیچ

بدون تتل این سبک و ساخته که هیچ

دیگه جا توو پارک واسه بکست خالی نی

همه فوتبالی شدن کسی بسکتبالی نی

دیگه جا توپاک همه منو میشناسن!

طرفدارا همه خفن و پیشتازن

هدف دارم اندازه پَر گلوت

لب تر کنم میان با قمه پهلوت

ولی من صلح و دوست دارم

یه باغچه گیاه و گل و سوسک با هم

گرگ و موش باشن و دو کروس با من

میسازیم جشن بزرگ و روز با غم

اینجا ایرانه حرفی نمونه تهش

همه پشتشن از امیر تا محمود لش

نبوده کشک قرمز که هیچی کم بوده فرش

ولی خبرمون میشه توو زمونه پخش

یه کوزه ی سنگی تووی کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگینِ دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

یه کوزه ی سنگی توو کویرو ، آب هم یکم تووش

میرزه به صد هزارتا لب و دهن و آدم مدهوش

از این کوزه ی سنگین دلم تو بازم بزن نوش

بردار سر بکش بعد یه برچسب نامرد بزن روش

 

امیر تتلو کوزه

دانلود آهنگ های امیر تتلو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
شهرام شکوهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">