دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ
جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

دانلود آهنگ مهراب به نام شاهنامه، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای شاهنامه با صدای مهراب از شب صدا

Download Ahang Jadid mehrab - Shahnameh

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

متن آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

یه سلام از جنس تنهایی
یه سلام بدون آب و رنگ
یه سلام خشک و خالی به همه ی کسایی که امشب میخوان پای این درد و دل ساده بشینن
خیلی حرفا هست که نمیشه بعضی وقتا تو چندتا جمله خلاصه کرد
خیلی دردام هستن که نمیشه تصورش کرد
اصن خیلی اشکا هستن هیشکی نمیتونه بفهمه کجا و کی ریخته شدن
خیلی خیلی خیلی خیلی چیزا هستن که آدم حتی با گفتنشون خالی نمیشه
اما میگم
همه ی قصه از جایی شروع شد که هیچوقت قرار نبود به دنیا بیام
قرار نبود چشام به این دنیای پُر نقاب باز شه
قرار نبود پاهامو روی این کُره ی لعنتی خاکی بذارم
قرار نبود اصن پسری به اسم مهراب به دنیا بیاد
نمیدونم سرنوشت تقدیر اسمش چیه
اما همیشه گفتم
شاید اصن من باید میومدم تا با گفتم بعضی دردا خیلیارو آروم کنم
از اون موقع بود که اسم خودمو گذاشتم مُسکن
اما چرا من
چرا من خدا
چرا مهراب
خدایا
تو که میدونستی دنیا انقدر بده چرا منو انتخاب کردی
مگه نگفتی اینهمه آدم آفریدی
جرا موقع تقسیم کردن همه ی دردا فقط سهم من شد
چرا
چرا باید تو این شهر شلوغ و بی رحم
چرا باید تو این ترافیک خیابونا
چرا باید تو این کوچه های تاریک و خلوت ، مهراب قدم بزنه و به درداش فکر کنه
به مشکلاتی که توی خانواده شورع میشه به دعواها و بحثا
سردردا رفتا و اومدنا تنها
کینه ها بغضا اشکا
چرا
یا به همون داستانی که روز به روز ساعت به ساعت
دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه ی اون پنج سالو
روزگار به چشمام تیره و تار کنه
آینده ای سیاه گذشته ای تلخیا خاطراتی که حتی بیاد آوردنشون جز سردرد واسه آدم هیچی نداره هیچی
عذابه
به مولا که عذابه
ولی بذار یکم وارد جزئیاتش بشیم
اسمی که برای دشمنا از مرگ بدتر شد
تنی که با کشیدن این دردا از سنگ سنگ تر شد
یا قدمایی که از سر بغض و کینه توی پیاده روهای شهر محکم تر شد
یا از اون قلبی که انقدر خنجر خورد تا پرپر شد تا
عشقی که به سادگی از دلم رد شد
بیخیال اینا درد نیست
ولی میدونی چی درده
درد اینه که هرکسی فکر میکنه درد و دلش از اونیکی خیلی بزرگ تره
درد اونی که فکر میکنه خودش از همه داغون تره
ولی من چی بگم
داستان جالبی دارم واسه همه
برای اولین بار هر بار واسه همه تعریف میکنم خشکش میزنه
باورش نمیشه پنج سال عشق یه طرفه داشته باشی توی سینه
بدون اینکه حتی طرفت تورو بشناسه
بدون اینکه حتی طرف بدونه کسی عاشقش بوده
بدون اینکه حتی طرف بدونه بخاطر خودش از خودش گذشتی
بدون اینکه طرف بدونه تنها یادگارش ازت خطای رو دستو تنته
بدون اینکه بدونه تنها تاوانی که پس دادی
اشکای نیمه شب و گریه های مادرته
ولی همه ی اینارو به چی میفروشن
به پول به خونه به ماشین
به چی

♪♫♪

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

 

ولی فقط میدونم گاهی وقتا آدما اونقدری درد دارن که به هیشکی هیچی نمیگن
حتی مادرشون
بلکه اشک چشاشو نبینن
بلکه نبینی مادرتم داره پا به پای دردای تو سینت میسوزه و میسازه
ولی دم نمیزنه
چون حال تورو بدتر نبینه
دیگه نمیدونم باید از کجا گفت
خیلی چیزا هست که حتی
بعد از اینهمه صحبت حتی سرفصلاشونم نتونستم بگم
و هنوز توی این سینه باقی موندن
چیزی نیست که بشه گفت
خیلی دوست دارم حرف بزنم
خیلی دلم میخواد با کسایی که شبو روز با آهنگام خاطره ساختن صحبت کنم
آهنگ که نمیشه گفت یه درد و دل خیلی خیلی ساده
فقط اگه شنونده هاش زیاده بخاطر اینکه دردا واقعین
شنیدید میگن داستان واقعی خیلی طرفدار داره
خیلی بیننده و خیلی شنونده داره
خب اینم یه داستان واقعیه
میشه گفت چون واقعیه به دل میشینه
چون شبیهشو کشیدن دیدن شنیدن
چون خیلیا با کشیدن این دردا شباشونو با قرص میخوابن
خیلیا شباشونو با این دردا با گریه سر میکنن
خیلیا با چشای تر با لبا خشک سر رو بالش میذارنو میخوابن
با خاطراتی که جز یه داغ سینه سوز هیچی رو قلبشون جا نمیذاره
همینه
این رسم روزگاره
این رسم روزگاره که عاشقا میشکنن
این رسم روزگاره که وقتی تا میخوای دوتا پله از پله ی خودت بالاتر بری
هزار نفر میخوان زیر پاتو خالی کنن
این رسم روزگاره که هیشکی به هیشکی رحم نمیکنه
هیشکی دلش برای هیشکی نمیسوزه
گفته بودم که یادم میاد گفته بودم
از شب زنده داری و اشکای بی پرسه
تا رفیقا و چاقوهای بی دسته
خیلی چیزارو میبینیم
خیلی دردارو میکشیم
اما تنها چیزی که آروممون میکنه اینه که
حداقل میدونیم وقتی میریم زیر خاک
هیچ دغدغه ای نداریمو از هفت دولت آزادیم

 

 

مهراب شاهنامه

دانلود آهنگ های مهراب



نوشته شده توسط شهرام شکوهی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ ، دانلود آهنگ جدید ، مرتضی پاشایی ، علی عبدالمالکی ، رضا صادقی ، محسن یگانه ، دانلود ، آهنگ ، اهنگ ایرانی جدید ، موزیک ایرانی ، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

دانلود موزیک ویدیو ابی جان جوانی

دانلود اهنگ جدید آمین

فول البوم محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید عماد

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن

مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تپش

دانلود آلبوم مرتضی پاشایی اسمش عشقه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی گلی جان

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض

دانلود آهنگ یاس بد شدم

دانلود آهنگ بد شدم یاس

اهنگ یاس بدشدم

اهنگ تصویری اجاق کور عماد قویدل

اهنگ اجاق کور عماد قوی دل

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

دانلود آهنگ احمد سعیدی خوش خیال

دانلود آهنگ هنوز یادمه تی ام بکس

دانلود آهنگ تی ام بکس هنوز یادمه

اهنگهای محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید پویا

دانلود آهنگ شانس ساسی مانکن

پیوندها

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

دانلود آهنگ مهراب به نام شاهنامه، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای شاهنامه با صدای مهراب از شب صدا

Download Ahang Jadid mehrab - Shahnameh

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

متن آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

یه سلام از جنس تنهایی
یه سلام بدون آب و رنگ
یه سلام خشک و خالی به همه ی کسایی که امشب میخوان پای این درد و دل ساده بشینن
خیلی حرفا هست که نمیشه بعضی وقتا تو چندتا جمله خلاصه کرد
خیلی دردام هستن که نمیشه تصورش کرد
اصن خیلی اشکا هستن هیشکی نمیتونه بفهمه کجا و کی ریخته شدن
خیلی خیلی خیلی خیلی چیزا هستن که آدم حتی با گفتنشون خالی نمیشه
اما میگم
همه ی قصه از جایی شروع شد که هیچوقت قرار نبود به دنیا بیام
قرار نبود چشام به این دنیای پُر نقاب باز شه
قرار نبود پاهامو روی این کُره ی لعنتی خاکی بذارم
قرار نبود اصن پسری به اسم مهراب به دنیا بیاد
نمیدونم سرنوشت تقدیر اسمش چیه
اما همیشه گفتم
شاید اصن من باید میومدم تا با گفتم بعضی دردا خیلیارو آروم کنم
از اون موقع بود که اسم خودمو گذاشتم مُسکن
اما چرا من
چرا من خدا
چرا مهراب
خدایا
تو که میدونستی دنیا انقدر بده چرا منو انتخاب کردی
مگه نگفتی اینهمه آدم آفریدی
جرا موقع تقسیم کردن همه ی دردا فقط سهم من شد
چرا
چرا باید تو این شهر شلوغ و بی رحم
چرا باید تو این ترافیک خیابونا
چرا باید تو این کوچه های تاریک و خلوت ، مهراب قدم بزنه و به درداش فکر کنه
به مشکلاتی که توی خانواده شورع میشه به دعواها و بحثا
سردردا رفتا و اومدنا تنها
کینه ها بغضا اشکا
چرا
یا به همون داستانی که روز به روز ساعت به ساعت
دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه ی اون پنج سالو
روزگار به چشمام تیره و تار کنه
آینده ای سیاه گذشته ای تلخیا خاطراتی که حتی بیاد آوردنشون جز سردرد واسه آدم هیچی نداره هیچی
عذابه
به مولا که عذابه
ولی بذار یکم وارد جزئیاتش بشیم
اسمی که برای دشمنا از مرگ بدتر شد
تنی که با کشیدن این دردا از سنگ سنگ تر شد
یا قدمایی که از سر بغض و کینه توی پیاده روهای شهر محکم تر شد
یا از اون قلبی که انقدر خنجر خورد تا پرپر شد تا
عشقی که به سادگی از دلم رد شد
بیخیال اینا درد نیست
ولی میدونی چی درده
درد اینه که هرکسی فکر میکنه درد و دلش از اونیکی خیلی بزرگ تره
درد اونی که فکر میکنه خودش از همه داغون تره
ولی من چی بگم
داستان جالبی دارم واسه همه
برای اولین بار هر بار واسه همه تعریف میکنم خشکش میزنه
باورش نمیشه پنج سال عشق یه طرفه داشته باشی توی سینه
بدون اینکه حتی طرفت تورو بشناسه
بدون اینکه حتی طرف بدونه کسی عاشقش بوده
بدون اینکه حتی طرف بدونه بخاطر خودش از خودش گذشتی
بدون اینکه طرف بدونه تنها یادگارش ازت خطای رو دستو تنته
بدون اینکه بدونه تنها تاوانی که پس دادی
اشکای نیمه شب و گریه های مادرته
ولی همه ی اینارو به چی میفروشن
به پول به خونه به ماشین
به چی

♪♫♪

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاهنامه

 

ولی فقط میدونم گاهی وقتا آدما اونقدری درد دارن که به هیشکی هیچی نمیگن
حتی مادرشون
بلکه اشک چشاشو نبینن
بلکه نبینی مادرتم داره پا به پای دردای تو سینت میسوزه و میسازه
ولی دم نمیزنه
چون حال تورو بدتر نبینه
دیگه نمیدونم باید از کجا گفت
خیلی چیزا هست که حتی
بعد از اینهمه صحبت حتی سرفصلاشونم نتونستم بگم
و هنوز توی این سینه باقی موندن
چیزی نیست که بشه گفت
خیلی دوست دارم حرف بزنم
خیلی دلم میخواد با کسایی که شبو روز با آهنگام خاطره ساختن صحبت کنم
آهنگ که نمیشه گفت یه درد و دل خیلی خیلی ساده
فقط اگه شنونده هاش زیاده بخاطر اینکه دردا واقعین
شنیدید میگن داستان واقعی خیلی طرفدار داره
خیلی بیننده و خیلی شنونده داره
خب اینم یه داستان واقعیه
میشه گفت چون واقعیه به دل میشینه
چون شبیهشو کشیدن دیدن شنیدن
چون خیلیا با کشیدن این دردا شباشونو با قرص میخوابن
خیلیا شباشونو با این دردا با گریه سر میکنن
خیلیا با چشای تر با لبا خشک سر رو بالش میذارنو میخوابن
با خاطراتی که جز یه داغ سینه سوز هیچی رو قلبشون جا نمیذاره
همینه
این رسم روزگاره
این رسم روزگاره که عاشقا میشکنن
این رسم روزگاره که وقتی تا میخوای دوتا پله از پله ی خودت بالاتر بری
هزار نفر میخوان زیر پاتو خالی کنن
این رسم روزگاره که هیشکی به هیشکی رحم نمیکنه
هیشکی دلش برای هیشکی نمیسوزه
گفته بودم که یادم میاد گفته بودم
از شب زنده داری و اشکای بی پرسه
تا رفیقا و چاقوهای بی دسته
خیلی چیزارو میبینیم
خیلی دردارو میکشیم
اما تنها چیزی که آروممون میکنه اینه که
حداقل میدونیم وقتی میریم زیر خاک
هیچ دغدغه ای نداریمو از هفت دولت آزادیم

 

 

مهراب شاهنامه

دانلود آهنگ های مهراب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
شهرام شکوهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">