دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ
دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام سین سلام ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای سین سلام با صدای مجید اخشابی از شب صدا

ترانه: حسین غیاثی, موزیک: مجید اخشابی, تنظیم: حسین طاهری

Download Ahang Jadid Majid Akhshabi – Sine Salam

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام


متن آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

بهار من یعنی رسیدن تو
یعنی همین نفس کشیدن تو
بهار من وقتیه که تو خونه
شکوفه میده باغ پیرهن تو
بهار یعنی اینکه تو هستیو
محو نگاهتن روزای هفته
کنار تو یه سال دیگه رفت و
یه لحظه شوقت از دلم نرفته
عشق روزای آخر زمستون
تو رنگای شالی که میبافیه
چیزی نمیخوام دم تحویل سال
سین سلام تو برام کافیه
خونه دلش تنگه واسه بودنت
آینه دلش تنگه واسه دیدنت
شبیه رقص ماهیا تو تنگ

معجزه قرمز خندیدنت

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

دلم به دلگرمیه بودن تو
زمستونای سردو سر میکنه
نفس بکش عطر نفس های تو
کار بهار رو ساده تر میکنه
صدام بزن که بشنوم صداتو
نگیر ازم صدای خنده هاتو
من آرزویی غیر از این ندارم
صد سال به این سالای خوب با تو
بهار من یعنی رسیدن تو
یعنی همین نفس کشیدن تو
بهار من وقتیه که تو خونه
شکوفه میده باغ پیرهن تو
خونه دلش تنگه واسه بودنت
آینه دلش تنگه واسه دیدنت
شبیه رقص ماهیا تو تنگ

معجزه قرمز خندیدنت
‏‎

مجید اخشابی سین سلام

دانلود آهنگ های مجید اخشابی

  دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128


نوشته شده توسط شهرام شکوهی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ

دانلود اهنگ جدید ، دانلود اهنگهای جدید ، اهنگ جدید ، دانلود اهنگ ، موزیک ویدیو ، دانلود کلیپ ، دانلود آهنگ جدید ، مرتضی پاشایی ، علی عبدالمالکی ، رضا صادقی ، محسن یگانه ، دانلود ، آهنگ ، اهنگ ایرانی جدید ، موزیک ایرانی ، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

دانلود موزیک ویدیو ابی جان جوانی

دانلود اهنگ جدید آمین

فول البوم محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید عماد

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

دانلود موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن

مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تپش

دانلود آلبوم مرتضی پاشایی اسمش عشقه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی گلی جان

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض

دانلود آهنگ یاس بد شدم

دانلود آهنگ بد شدم یاس

اهنگ یاس بدشدم

اهنگ تصویری اجاق کور عماد قویدل

اهنگ اجاق کور عماد قوی دل

دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

دانلود آهنگ احمد سعیدی خوش خیال

دانلود آهنگ هنوز یادمه تی ام بکس

دانلود آهنگ تی ام بکس هنوز یادمه

اهنگهای محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید پویا

دانلود آهنگ شانس ساسی مانکن

پیوندها

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام سین سلام ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای سین سلام با صدای مجید اخشابی از شب صدا

ترانه: حسین غیاثی, موزیک: مجید اخشابی, تنظیم: حسین طاهری

Download Ahang Jadid Majid Akhshabi – Sine Salam

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام


متن آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

بهار من یعنی رسیدن تو
یعنی همین نفس کشیدن تو
بهار من وقتیه که تو خونه
شکوفه میده باغ پیرهن تو
بهار یعنی اینکه تو هستیو
محو نگاهتن روزای هفته
کنار تو یه سال دیگه رفت و
یه لحظه شوقت از دلم نرفته
عشق روزای آخر زمستون
تو رنگای شالی که میبافیه
چیزی نمیخوام دم تحویل سال
سین سلام تو برام کافیه
خونه دلش تنگه واسه بودنت
آینه دلش تنگه واسه دیدنت
شبیه رقص ماهیا تو تنگ

معجزه قرمز خندیدنت

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سین سلام

دلم به دلگرمیه بودن تو
زمستونای سردو سر میکنه
نفس بکش عطر نفس های تو
کار بهار رو ساده تر میکنه
صدام بزن که بشنوم صداتو
نگیر ازم صدای خنده هاتو
من آرزویی غیر از این ندارم
صد سال به این سالای خوب با تو
بهار من یعنی رسیدن تو
یعنی همین نفس کشیدن تو
بهار من وقتیه که تو خونه
شکوفه میده باغ پیرهن تو
خونه دلش تنگه واسه بودنت
آینه دلش تنگه واسه دیدنت
شبیه رقص ماهیا تو تنگ

معجزه قرمز خندیدنت
‏‎

مجید اخشابی سین سلام

دانلود آهنگ های مجید اخشابی

  دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
شهرام شکوهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">